Wystartowała Fabryka Empatii!

Fabryka Empatii to kampania społeczna na rzecz osób z chorobami mózgu. Celem akcji jest wzrost akceptacji społecznej osób z chorobami mózgu, zwiększenie świadomości społecznej oraz zmniejszenie stygmatyzacji osób chorych.

Poprzez spotkania z młodzieżą, które mają mieć formę otwartych dyskusji z udziałem ekspertów, osób chorych i ich partnerów, organizator kampanii - Fundacja NeuroPozytywni chce pokazać, iż w większości przypadków mając akceptację i życzliwość otoczenia, z chorobą mózgu można dobrze funkcjonować społecznie, wychowywać dzieci i pracować.

11 i 12 czerwca 2015 w II LO im. Władysława Broniewskiego w Koszalinie miało miejsce spotkanie z młodzieżą, będące inauguracją kampanii. Podczas wydarzenia uczestnicy spotkania oprócz udziału w autorskich i edukacyjnych wykładach mieli możliwość zapoznana się z symulacja objawów stwardnienia rozsianego „Mam SM”.